Elämme aikakaudella, jolloin jokaisella yrityksellä pitää olla omat verkkosivut, tuodakseen esiin tuotteensa ja palvelunsa.
Tarve hyvin suunnitellulle logolle on suurempi kuin koskaan aiemmin.
HYVÄ LOGO ON MIELEENPAINUVA
Hyvä logo jää mieleen ja tämä saavutetaan sillä, että logosta tehdään yksinkertainen mutta silti myös persoonallinen.
LOGON PITÄÄ OLLA YKSINKERTAINEN
Yksinkertainen yrityksen logo on helposti tunnistettava, mahdollistaa logon monipuolisen käytön ja jää mieleen. Logo voi olla persoonallinen ilman, että siitä tulee sekasotku ja liian monimutkainen.
HYVÄ LOGO ON MONIPUOLISESTI KÄYTETTÄVISSÄ
Hyvä logo suunnitellaan toimimaan värillisenä ja mustavalkoisena, pienenä ja suurena yhtä selkeästi.
HYVÄ LOGO ON AJATON
Hyvän logon pitää pystyä kestämään ajankulua.